Post by firmtisogadi on Mar 13, 2022 5:50:53 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Guilty Parade [Mystery visual novel] ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Guilty Parade [Mystery visual novel] IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ huijaa loputonta rahaa ▞▞▞
▞▞▞ Guilty Parade [Mystery visual novel] 2022 version ▞▞▞
Olen pahoillani, mutta lähetän Yakovin ja Nemon ¯\_༼ᴼل͜ᴼ༽_/¯ PELI ON NIIN HYVÄ BTW.
Upea peli mielenkiintoisella juonella ja hahmoilla. Ainoa ongelma on, että sinun täytyy ostaa, jos haluat jatkaa pelaamista.Näyttää siltä, että mainokset eivät kata heidän kustannuksiaan ja pelaajien määrä on edelleen pieni, joten heidän täytyy tehdä maksettuja eps. Toivottavasti tämä peli saa enemmän huomiota ja saamme myöhemmin myös f2p-menetelmän.
hyvä
Olen pahoillani, että annoin vain 3 tähteä, mutta... Tämä peli kaatui vasta, kun olin pelannut yli tunnin (se kaatui osassa, jossa Nemon piti tehdä lankkuja) ja siitä lähtien... Peli on hiljentynyt latausnäytössä. Toivottavasti korjaat tämän pian.
Tämä peli on yksi parhaista koskaan pelaamistani Se on todella rahan arvoinen Tämä peli on aliarvostettu kiitos kehittäjille ja käsikirjoittajille ja kaikille muille jotka auttavat pelin tekemisessä
Ainoa valitukseni - en saa kurkistaa naisten asuntolaan. Tämä on niin väärin. Miesten makuusali on esteetön, mutta ei naisten. 😂
Se on erittäin hyvä peli ja taide on niin kaunista
Peli on loistava, eikä siinä ole mitään ongelmia, mutta miksi annan sille 4 tähteä, koska teit saman asian muissa peleissä, kun tarinasta tulee niin hyvä, seuraava luku on ostettava, toivottavasti teet luvut ilmainen, mutta ominaisuudet eivät siksi, että useammat ihmiset lataavat tämän pelin, ja pelissä on paras juoni ja hahmot
Luku 2 pitäisi olla ilmainen
Se on hyvä peli, joka ei valehtele, mutta sinun on ostettava muut jaksot, enkä tee sitä
Tämä on upea peli, jolla on mukava tarina
Tämä peli on koukuttava ja tarinan kirjoittaminen on hienoa, pidän siitä, kuinka valinnat vaikuttavat siihen, mitä tapahtuu sen jälkeen, myös olen jo jaksossa 2 ja aion ehdottomasti ostaa jakson 3 pian, toivottavasti jakson 5 jälkeen on jotain ylimääräistä lukuja, onko myös muuta tapaa tukea kuin jaksojen ostaminen?
En osaa edes pelata! Peli murskaa!
Rehellisesti sanottuna peli on lupaava. Tarina on kiehtova, eikä se ole niin kliseinen tai tylsä kuin luulisi, ja se on kokeilemisen arvoinen. 1:n jälkeiset luvut vaativat maksun, mutta sitä odotetaan erityisesti tämän kaltaisista peleistä [Otetaan esimerkiksi Walking dead ja Border land], mutta id:n mukaan se on vaivan arvoista 💵 varsinkin laajenevan tarinan myötä. Kaiken kaikkiaan todella nauttinut siitä
Toistaiseksi pelattu fhr ensimmäinen jakso. Pidän hahmoista ja maailman rakentamisesta. Tuntuu ehdottomasti animelta. Saan siitä AOT/Jormungand-vibejä.
Rakastan tätä peliä ja hahmoja niin paljon, että olen tehnyt joukon fanitaidetta. Olen niin innoissani nähdessäni, mihin tarina tästä eteenpäin!
Rakastan peliä!! Haluan kysyä, voisinko ostaa vain jakson 3 ja pelata sieltä... koska olen jo ostanut ensimmäiset 2 jaksoa PC:llä? Kiitos paljon ^_^
Samalla tasolla kuin AceAtorneygames, GuiltyParade vaikuttaa enemmän valintoihin ja ystävyyteen, tai sen puute todella vaikuttaa kohtauksiin. Juoni on mielenkiintoinen, koska meillä on kaksi näkökulmaa pelissä, ja jopa silloin, kun haluat jatkaa yhdessä. , toinen kiinnittää silti huomiosi.Taide/musiikki: fantastinen ja johdonmukainen.Hahmot:Erittäin karismaattinen, naurat paljon.Juonen käänteet ovat mukaansatempaavia ja mysteeri on erittäin hyvin rakennettu.Osta, tulet rakastamaan sitä! Yksi suosikkini VN:stä.
Это самая классная игра! Я увидела её через тик ток и уже начала играть,она стоит того что бы её скачать!
Romaaneista ja peleistä kiinnostuneena kaverina tämä on taivas! Suosittelen todellakin pelaamaan tätä, ja vaikka meidän on maksettava jaksosta 2, ymmärrän! Tarkoitan, että jos se olisi ilmaista, olisimme vain irtisanoutumassa tämän loistavan joukkueen kovasta työstä! Suosittelen todella vinkkaamaan joukkuetta jaksossa 2, se on todella sen arvoista 👌
Skins for Minecraft PE เครื่องมือ yuc
OMGM TÄMÄ ON HYVÄ NGL, MUTTA MINULLA EI OLE VARAA MUIHIN LUKUIHIN/JAKSOIHIN, KUIN SE ansaitsee SEN HINTAAN! (anteeksi caps lmao)
Todella hyvä peli!!!Pidin todella paljon, mutta toivon, että jatkat työskentelyä sen parissa, sanoin tämän, koska monet ihmiset lopettavat, kun heillä on jotain tällaista. Mutta joka tapauksessa tämä peli ansaitsee enemmän kuin 5 tähteä PS Minulla ei ole ongelmia kaatumisen kanssa! !
Hieno
Viileä
HÄMMÄSTYTTÄVÄ
Hei, rakastan tarinaa, kirjoita tarina Olen tietenkin ep 2
Guilty Parade [Mystery visual novel] Petualangan iyf
rakastan tätä peliä... Olen jo suorittanut Ep1:n. mutta kun sanotaan, että minun pitää ostaa osa 2.....en voi.... minulla ei ole rahaa 😭 ...
Paras peli ikinä! Hienoa grafiikkaa! Hämmästyttävä tarina! Ja super hauskaa!
En halua ostaa yhtään lukua, jos se ei ole ilmaista
Hyvä, mutta murskaa jatkuvasti kuin hulluna
Tykkäs pelistä. Tarina ja maailma täynnä mysteeriä. Hahmot ovat mahtavia. Päähenkilö ei ole tyhmä. Hyvä peli siis kaiken kaikkiaan. Minulla ei ole tällä hetkellä ylimääräistä rahaa, joten ostan toisen jakson myöhemmin.
Guilty Parade [Mystery visual novel] Piedzīvojumu spēles ozfp
pidin siitä
hyvä peli paitsi im rikki ja ei ole varaa muihin jaksoihin lol
Ehhh, lupaavaa, mutta odotan vakavaa hahmojen kehitystä tarinassa
En malta odottaa 3-kautta!
素敵なゲーム
Hei kehittäjä! Löysin virheen luvusta 2; se alkaa, kun Doris lupasi opettaa meille ruoanlaittoa, päähenkilö päättää löytää paikan kirjekuoren avaamiseksi. Sitten he voivat vapaasti kävellä minne tahansa, mutta tehtävämerkki on "etsi uusi univormu ja vuodevaatteet". Siitä eteenpäin dialogeista tulee samanlaisia kuin ensimmäisessä luvussa.
Guilty Parade [Mystery visual novel] Adventure lfse
Sinun on ostettava luvut ennen kuin pelaat lukuja😓😭
Sen perusteella, mitä olen nähnyt, se näyttää mielenkiintoiselta, mutta en pääse alkukappaleen ohi ja olen asentanut sen uudelleen 5 kertaa. Toivottavasti tämä korjaantuu, koska haluan todella pelata
Guilty Parade [Mystery visual novel] Aventura njy
Okei, niin tiedä mitä tapahtui, mutta se ei anna minun pelata enää, koska se näyttää minulle jotain, joka näyttää "käsikirjoitus on muuttunut", kun yritän ladata säästöjäni. Voitko korjata sen vai maksoinko todella rahaa turhasta. palautus?
Rakastan hahmoja, mutta kun siirryt seuraavaan lukuun, se kirjaa sinut ulos :/
vaikka minulla ei ole varaa toiseen ja kolmanteen jaksoon, minulla on niin hauskaa pelata tätä! kiitos että teit tämän pelin!
Tämä on ylivoimaisesti yksi parhaista visuaalisista romaaneista, joita olen soittanut. Pidän todella siitä, että kaikki hahmot ovat ainutlaatuisia ja juoni on aika mielenkiintoinen!
Jumissa latausnäytön avaamisessa Moto g40 fusion android 11:ssä.
Se oli OK, taide oli hieman funky, ja mielestäni meidän pitäisi valita enemmän, miltä saamme näyttää, jotta se olisi muokattavampi ja sinun on maksettava toisesta luvusta. Minulla ei ole ongelmaa sen kanssa, mutta se ei ollut ei mainita ollenkaan, joten hauska tarina kuitenkin
Toivon, että mainittaisiin, että koko peli ei ole ilmainen. Vain 1. luku on, sitten ostat lisää.Mutta olen silti iloinen, että pelasin sen, vaikka on turhauttavaa, että en todennäköisesti koskaan pääse pelaamaan muita - tarina vaikuttaa mielenkiintoiselta, ympäristössä on paljon mysteereitä, näyttelijät ovat värikkäitä ja monimutkaisia, ja se on mukavaa. 60 tallennusta, genre huomioon ottaen. Taidekin on aika hyvää. Toivon, että he olisivat antaneet meille esimakua siitä, millainen rikostutkinnan näkökulma olisi.